BM  | EN
Tema: Biru dan Hijau Tema: Biru dan Hijau Tema: Merah Tema: Hijau
Latar Belakang: 1 Latar Belakang: 2 Latar Belakang: 3 
Kemaskini Pada: 18 Nov 2017
Versi 8.0.2c
Pencapaian Piagam Pelanggan 2016Pencapaian Piagam Pelanggan 2016

Piagam Pelanggan | Pencapaian Piagam Pelanggan : 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013

Piagam Pelanggan Jan Feb Mac Apr Mei Jun Jul Ogo Sep Okt Nov Dis
Aduan diterima daripada Talikhidmat akan disalurkan ke seksyen/unit berkenaan dengan segera dan perakuan penerimaan akan diberikan dalam tempoh tiga (3) hari bekerja dan makluman serta tindakan susulan tersebut oleh seksyen/unit berkenaan kepada pengadu akan diambil dalam tempoh 15 hari bekerja selepas aduan dibuat. 99.51

89.27
98.53

80.88
99.32

76.69
99.42

79.24
99.10

72.46
98.97

85.86
99.25

89.89
88.67

66.51
99.74

47.76
98.71

71.84
99.12

82.70
99.18

61.63

Segala pembayaran akan dibuat dalam tempoh 14 hari bekerja dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap daripada bahagian/unit yang berkaitan.

98.57
99.33
99.20
94.00
89.90
92.86
98.68
94.00
93.33
95.77
95.77
87.10